Vrei sa ramai? (IV)

„Mi-am miscat mana si mi-am deschis ochii cand nu i-am simtit corpul langa mine. Razele soarelui intrau jucause printre draperiile intre-deschise. „Oare le-a lasat asa ca sa nu ma trezeasca?” m-am intrebat curioasa ridicandu-ma intr-un cot si inspectand camera. Imi amortise mana si am decis sa ma ridic in capul oaselor. „Oh” mi-am spus. Eram…goala. Aveam semne pe piele de la cearceaf si m-am inrosit stiind ca eram astfel in patul ei. La lumina zilei i-am inspectat dormitorul. Un sifonier simplu intr-o parte cu doua masute mici de o parte si de cealalta a patului. Vis-a-vis de sifonier un dulap cu o oglinda deasupra si cu un scaunel micut in fata acestuia. Usa era usor crapata pozitionata fix in fata patului. „Ar trebui sa ma imbrac.” Dar nu am apucat sa ma dau jos pentru ca a deschis usa si s-a oprit in pragul usii uitandu-se la mine zambind inocent. Avea parul prins intr-un coc facut la repeziciune, cateva fire razlete cadeau pe gatul ei. Bretonul ii era ciufulit, dar sexy. Am inghitit in sec cand am vazut ca imi purta camasa, prinsa doar in doi nasturi lasandu-i sanii la vedere, si niste chiloti rosii, tot din dantela.

„Neata”, a exclamat dregandu-si vocea si dadu-si o suvita de par dupa ureche.

„Neata”, am raspuns inapoi incercand sa nu ma holbez la picioarele ei goale. Mi-a zambit si a chicotit.
„Ce?”, am intrebat-o.
„Parul tau”, spuse incercand sa nu rada.
Mi-am dat cu o mana prin par incercand sa il aranjez cat de cat. Parul meu scurt niciodata nu statea dimineata. „Nu”, mi-a spus aproape certandu-ma. „Imi place cum iti sta asa.” S-a apropiat de marginea patului langa mine. Si-a pus o mana pe umarul meu si s-a asezat deasupra mea. Am ridicat perna si m-am lasat pe spate neluandu-mi ochii de la ea. Tot ce ma acoperea era cearceaful. Se juca cu degetele pe abdomenul meu pana la sani si inapoi urmarind semnele lasate pe pielea mea. Cand m-am uitat pe gatul ei am observat un mic semn. „Eu i-am facut asta?” m-am intrebat inrosindu-ma instant. Mi-a citit reactia si m-a intrebat curioasa „S-a intamplat ceva?”
„Eu ti-am facut aia?” am intrebat-o cu o voce stearsa, apoi mi-am dres vocea repetand intrebarea. I-am aratat pe gatul meu locul.
„Oh, asta?” Chicotii. „Da. Tu ai facut asta. Si astea.” a spus in timp ce si-a desfacut incet nasturii de la camasa, dand-o la o parte si etalandu-si sanii frumosi in fata mea. Fluturasii mei se trezisera. Am ramas cu gura deschisa admirandu-i sanii. Mai avea doua semne, fiecare pe cate un san. „Imi cer scuze” am balmajit dar m-a intrerupt repede adaugand „Nu iti cere scuze. Si astea imi plac.” A facut o pauza scurta si si-a muscat buza. „Si in plus nu sunt singura care are un semn” mi-a zambit provocator atingandu-mi baza gatului, aproape de clavicula.
„Esti foarte frumoasa, Cassia.” Cuvintele mi-au iesit din gura fara sa realizez. S-a inrosit putin si a zambit privind rusinoasa in jos. M-am ridicat si m-am sprijinit in maini.
I-am simtit mana alintandu-mi cu delicatete obrazul si s-a apropiat de buzele mele sarutandu-ma tandru. M-am ridicat in fund tragand-o mai aproape de mine fara sa imi dezlipesc buzele de ale ei. A scapat un mic suspin cand i-am strans fundul in palme.
Ne-am petrecut cateva minute asa. Aveam buzele lipite de pieptul ei. Mainile ei imi strangeau gatul. Ii simteam pulsul sub buze si imi lipeam din cand in cand urechea de pieptul ei pentru a-i auzi bataile inimii.
„Ai vrea sa faci un dus?” m-a intrebat privindu-ma insistent. Mi-am dat seama la ce se refera.
Mi-am ridicat o spranceana adaugand „Cu tine?” S-a inrosit brusc si am zambit timida. „Asteapta aici.”
A iesit din camera zburdand ca o gazela si am chicotit uimita de entuziasmul ei copilaresc. In cateva clipe era inapoi in camera. Se sprijinea de tocul usii si se juca cu camasa tragand usor de ea in parti cat sa isi arate jumatate din fiecare san doar pentru a ma amagii. M-am ridicat in genunchi si am mers pana la marginea patului tragand cearceaful de jur imprejurul mijlocului. A venit langa mine si a inceput sa se joace cu degetele prin bretonul meu. Aveam o mana pe cearceaf tinandu-l si o mana pe mijlocul ei pe sub camasa. S-a dat inapoi tragandu-ma dupa ea.
Stateam in fata cazii in liniste. Ma privea atat de calma si as fi stat o vesnicie pierdandu-ma in ochii ei caprui. Fara sa rupa contactul s-a urcat incet in cada fiind acum cu un cap mai inalta decat mine. A zambit multumita de diferenta de inaltime. Si-a pus o mana pe cearceaf si a tras usor de el. Mi-am incordat stramtoarea uitandu-ma neincrezatoare in ochii ei. „Ce este?” Mi-am retras privirea „nu ma simt confortabila sa fac asta” M-a privit confuza „sa faci asta? Sa te dezbraci? Dar ai facut asta aseara”
„Stiu, numai ca aseara era intuneric”
„Uite-te la mine” a spus ridicandu-mi barbia cu un deget. „Nu vreau sa te fac sa te simti inconfortabila si de cand m-am trezit m-am uitat la tine cum dormi. Asta ca sa stii si sa nu iti mai faci probleme in legatura cu vazutul la lumina. ok?” Si-a deschis ochii mari zambind increzator. Am dat drumul la cearceaf. M-a tras dupa ea in cada si mi-a apasat umerii usor pentru a ma aseza in fund sub apa calda si spumoasa. S-a intors cu spatele la mine si s-a asezat cumintica intre picioarele mele lasandu-si spatele pe pieptul meu si asezandu-si capul pe umarul mi-a tras mainile pe abdomenul ei.
Avea ochii inchisi si ii sarutam usor gatul si ii muscam la randu-mi lobul urechii. Imi plimbam mainile pe abdomenul ei si ii cuprindeam in palme sanii cand si-a ridicat buzele inspre buzele mele parca asteptand sa o sarut. ii simteam pieptul cum se misca din ce in ce mai repede sub palmele mele in timp ce ii atingeam usor limba cu limba mea. Imi zgaria usor genunchii trimitandu-mi mici electrosocuri in stomac, trezindu-mi toate simturile la viata. Ii simteam sfarcurile intarindu-i-se sub calusul palmelor mele. Ma jucam cu degetele de jur imprejur lor ciupindu-le usor. Buzele i se miscau din ce in ce mai pasional. Apoi iar m-a luat prin surprindere cand mi-a lust mana si a apasat-o usor de clitorisul ei. Ii tremura abdomenul atat de tare si imi placea la nebunie ca statea cu mana ei pe mana mea ghidandu-ma sa ii ofer placere maxima. Imi ajuta degetele sa se miste ba din ce in ce mai repede, ba mai apasat si cand apasam, doamne, cum tresarea dintr-o data neputandu-se stapanii. Ii auzeam suspinul din ce in ce mai tare in ureche. Si mana ei iar imi ghida degetele, mai repede, mai apasat pana cand m-am trezit in ea. Micuta de ea, cum statea in bratele mele si cum ma privea in timp ce imi inteteam miscarile maiadanc si mai repede, ma facea sa ma topesc acolo in apa.
Si-a asezat mana pe mana mea si mi-a oprit miscarile muscandu-mi usor gatul. I-am simtit interiorul coapselor tremurand incontrolabil si apoi tot corpul i s-a relaxat lasandu-i sa ii scape un suspin atat de dulce in urechea mea. Ma privea rusinata, mana mea inca statea pe sexul iar cealalta ii cuprindea mijlocul. I-am zambit diabolic si a inceput sa rada: „Asa faci, deci?” Nu i-am raspuns ci am inceput sa rad odata cu ea. Si-a pus o mana pe obrazul meu si m-a privit in ochi rugatoare: „Vrei sa ramai?” i-am sarutat varful nasului si i-am raspuns „Numai daca si tu iti doresti asta” a dat din cap in semn aprobator. „Vreau sa aud ca o spui”, i-am zis. S-a ridicat in picioare, s-a intors cu fata la mine, mi-a apropiat picioarele si s-a asezat deasupra mea. Si-a pus mainile pe marginea de la cada facandu-ma sa ma las pe spate sprijinindu-mi ceafa de marginea rece. imi plimbam mainile pe spatele ei si ne priveam in ochi in timp ce isi trecea milimetric buzele de buzele mele. I-am strans fundul. In palme si i-am soptit „spune-o” ma amagea cu buzele ai tacea. „Haide, vreau sa aud cum o spui” i-am zis. Se juca incontinuare. Nu a putut sa isi mai abtina suspinul cand mi-a simtit palma lipindu-i-se de fund tare. Si-a ingropat buzele in gatul meu incercand sa se controleze. Cand si-a ridicat privirea arzatoare de abia a putut sa balmajeasca un „vreau”. Si-a muscat buza cand a simtit a doua palma peste fund. „Mai zi inca o data. Nu am auzit ce ai zis.” „Vreau..ah..sa ramai..ah.” si s-a aruncat asupra buzelor mele cu o pofta de parca nu le mai simtise aroma de secole.
Stiam unde aveam sa ne petrecem urmatoarele minute mai ales ca incepuse sa se miste usor si amagitor si foarte sexy stand asa deasupra mea…”

 


Lasă un comentariu